torsdag 17 mars 2011

♥Min stora kärlek♥

Största rädslan är att förlora de man älskar mest!

Du förstår nog inte hur glad du gör mig. Känns som allt bara lätta och jag kan bli mig själv. En liten sak kan göra stor skillnad.

Har massa känslor som bubblar upp inom mig. Känns som att va nykär igen.
Han finns när jag behöver lätta mitt hjärta som mest och lyssnar.
De känns så lätt att prata me honom så jag kan prata om allt.
Jag gnäller om saker ibland och han står ut me mig
och säger fina saker tillbaka så man kan aldrig va arg på han om nåt.
Han är den som får mig på benen igen och stötar när allt känns hopplöst.
Han vet va som gör mig glad när jag är ledsen.
Han gör allt för att inte såra mig och gottgör om han känner att han gjort de.
Han ställer upp för mig när de är något. 
Han har dem finaste ögonen de går inte att beskriva hur förtrollad jag blir av dem. Han är en fröjd för ögat så jag kan inte sluta titta på honom.
Han ger mig fjärilar i magen.^^
Han kom in i mitt liv och jag fick känna va lycka.
Litar på honom till 110%.
 Han är min bästa vän, han är mitt allt!
Man kan inte få en bättre pojkvän.!♥
♥♥Det är han jag Älskar mest!♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3