måndag 14 mars 2011

Vill att tiden ska snabba på

Har inte vart så aktiv idag men har inte haft nå att skriva om.:P

Satt och kolla runt här i tv rummet och fick den där känslan av att jag vill att de ska bli sommar och att tiden ska snabba på för vi ska fixa iordning här inne för här ska de renoversas och nya saker ska köpas.:) Vet exakt hur de ska se ut, har en massa ider i skallen men tänker inte avslöja nå de får ni vänta och se.;) Hehe Johan har ingen talan, skoja bara klart han har de men han verkar tycka om min ider dock har jag fått ändra lite i iderana för han ville ha en grej som jag inte hade tänkt mig men han bor ju här oxå så han får ju bästämma han me.:) Vi är inte överäns om hur stor tv vi ska köpa heller.XD Han vill ha en sketen 40-42 tums tv(de är de vi har nu och jag tycker att de börjar kännas liten), ska man köpa ny så ska man ju sattsa för dem större blir ju bara billigare och billigare och sommar lär dem va änu billigare. Han säger de att man pajar ögonen om man har för stor och visst de har han rätt me men jag tycker de att de finns så mycke som kan paja dem och man lever bara en gång.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3