fredag 11 mars 2011

Bad and Good News #2

Japp då va vi hemma igen och jag kan berätta min nyhet.:)
Kan börja me att jag inte vart ledigt inatt som jag hoppades på fast imorn är man ledig och de ska man njuta av för sen är de jobb igen som gäller i typ en vecka, ska köra söderön, suck. :P
Min stora nyhet är att i Maj låter de som att jag ska få eget distrikt.!:D Ska få de som jag brukar köra i Östhammar för de skulle bli ledigt så chefen fråga mig om jag ville ha de och de är ju klart man vill de. Köra 7dagar i veckan så de blir till att bli nykterist.;) Så glad, jag har slitit och ställt upp jämt så kul att man får lön för mödan!:D
Mamma hade träffa chefen imorse och då hade jag fått en hel del beröm och chefen inte ville förlor mig sa mamma.;)
Livet rullar på, de går bra nu.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3