lördag 20 november 2010

30min blev 4timmar

Va ju hyper imorse och skulle ställa mig och diska men vart avbryten av att Johan och hans far kom för att fixa vattnet så jag satte mig i soffan men vart helt urladdat och somna på soffan och sov tills Johan kom hem senare på dagen.. Då stack vi iväg till Stop 76 och käka, jag orka inte fixa mat.. Handla lite oxå.. Sen bar de av till Sandika för Johan skulle få hjälp me nå och Johan sa att de skulle la ta ca 30min, eeeh ja 30min va de, dem 30min vart typ 4timmar..XD När man är där så kommer man aldrig där ifrån för dem pratar på om allt och inget så man kommer inte iväg, men de är trevligt där..:) Nu blir de att sätta mig och läsa Klick och kolla på PH me Johan.. Och inatt väntar de jobb..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3