måndag 15 november 2010

Skulle gå upp tidigt va de jah

Jaahaja att gå upp tidigt va de ja, de gick ju bra eller inte men de gör inget för imorse vid halv 8 sms chefen och undra om jag kan jobba inatt och imorn och så klart kan jag de så då passa jag på att sova lite längre på morgonen men nu har jag käka frukost och ska sätta igång att göra lite nytta.. Synd att vädret är piss dåligt, jag kan inte gå ut me kattlådan fören de slutat för regnar de ner i sanden så kommer de klumpa sig och de vill jag inte men skönt att snön försvinner.. Katterna va inte så glada på regnet heller.. Dem har haft energie nivån över max och sprungit runt som galningar men ville inte gå ut för de regna men till slut så gick dem ut..

Grattis till Pappa som fyller år idag..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3