fredag 19 november 2010

Segt liv

Har inte gjort ett skiit idag..! Orkade nästan inte äns laga mat men de kan ju va för att jag inte är nå big fan av att laga eller äta mat jag tycker de bara är jobbigt att äta, har tröttna på mat..
Va och handla, Johan ville ha godis och tyckte vi skulle försöka ha en myskväll efter som vi inte haft så mycke tid för varandra men han är fortfarande inte hemma så vi får se hur de blir me den myskvällen..:P
Inatt ska man jobba, köra ute på söderön inget jag ser framemot för jag vet hur väglaget är och de är inte de roligaste att köra på och jag ska ut på massa små vägar som tur så är de mesta sommarhus så jag behöver inte åka ut på alla småvägar hoppas jag.. Imorn blir de mer jobb och då blir de köra den vanliga rundan alltså Östhammar men ska oxå köra en till runda och den brukar oftast cyklas men jag får ju köra bil som tur är.. Skönt me lite slantar..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3