torsdag 18 november 2010

Traktor tur

Kom nyss hem från en traktor tur me Johan.. Han sms förut och undra om jag ville följa me och jag sa så klart ja..:p Jag som sa att jag aldrig mer skulle åka me när han kör skiit..:P De är avkopplande på nått sätt att åka me för man sitter och tänker på alla och inget fast de kanske inte är de bekvämaste att sitta på.. Kom på en idee som jag skulle vilja ordna åt Johan men vet inte hur men jag tänker inte säga vad iden är, jag får klura lite till hur jag ska fixa de..;p
Johan tjata på att jag skulle köra och de är inte första gången så de va la bara att gå me på de så ikväll har jag kört ett lass skiit, de ni..;)
När vi kom tillbaka till gården så såg vi vildsvin som Johan börja köra efter och följde efter dem ut på åkern och jaga dem lite me traktor.. Stackars djur, tyckte att han skulle sakta ner och inte stressa dem så mycke..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3