lördag 20 november 2010

Snöig natt

Kom hem för nån timme sen och jag har fortfarande inte gått och lagt mig..:P Käka frukost me Johan och han åkte nyss, känner mig lite trött men mest hypper men de mesta börjar gå över jag va värre förut, sprang runt och hade för mig konstiga ljud men Johan va inte bättre han..:P
Natten börja kanske inte de bästa för lastbilen som kommer me tidningarna va sen men inte tillräkligt sen så att vi skulle fått ersättning, de va 5min kvar innan de började räknas, gurka oxå..:P Sen vid 5 imorse så förja de snöa och de vart värre så jag våga inte åka så fort, ville heldre komma runt rundan istället för att hamna i nå dike men efter som jag inte åkte så fort så förlora jag massa tid så jag vart lite stressad till sist men va klar vid halv 9 inte va jag hade räkna me.."/ Aja inatt är de östhammar och de går fort för där kan jag typ allt utan till så då går de undan..;)
Haha visst ja de hände en liten kul sak när jag va i ett hyreshus och lämna tidningar.. Jag öppnar brevinkastet och kastar in första tidningen och när jag ska slänga in de andra så ser jag en skugga innan för dörren och helt plötsligt står en lurvig katt me stora ögon och glor genom brevinkastet på mig, jag slängde in dem andra tidningarna men katten flytta sig inte utan han fortsatte stirra jag va nära me att börja as garva för den såg så jäkla rolig ut när den stod där på insidan och glode på mig som nå vakthund..XD

Uhf va de snöar, tror våra planer me Christer och Tove ikväll kommer att få flytta till en annan helg/dag för de finns stor risk att Johan får ut och ploga för de snöar hela tiden, tråkigt..:(
Ne nu ska jag diska.. Lika bra att göra nå vettigt när man är över trött för då gör man saken bara och vipps så är de klart..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3