tisdag 23 november 2010

Hur ska jag klara mig utan dig?

Imorse vid 10 kom Christer och hämta Johan för båda ska till Frankrike.. Känns lite skumt att han inte kommer va hemma på 2 dagar:( men han kommer nog inte lida lika mycke som jag efter som han ska besöka Ferguson fabriken, drömplatsen för honom ju..hahaXD Men jag få ju iaf sällskap idag och inatt för Emmy kommer ju hit och ska sova här..:) Ska hämta henne senare när hon slutar jobba och sen imorn kör jag henne till jobbet..^^ Magen är bätter idag dock så har jag ju inte ätit speciellt mycke så man är fortfarand tom och typ ekar i magen och sjukt smal har man blivi av en dag utan mat(sväller la upp sen när man får i sig lite mat).. Har iaf fått i mig en macka tänkte få i mig nån macka till.. Ska försöka städa lite oxå så de inte ser ut som nå bombnedslag här..:P

Slänger in Septembers och Tove Styrkes nya låt.. Lyssnat på dem ett X natal gånger nu under morgonen..:P Hörde Mikrofinkåt för ett tag sen på radion när jag jobba men glömde bort den men kom plötsligt på den och sen Toves hörde man ju på Idol.. Dem spelar dem inte så ofta på radio tycker ja så de är ju synd för dem är bra känns som alla andra skiit låtar spelas om och om igen..


Finns längra vidos..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3