onsdag 24 november 2010

Pannkaka


Hehe "låna" en bild från Emmys bilddagbok från igår när vå åt pannkakor..:P Tyckte min konstiga kaka såg ut som ett spök eller nå filur så jag måla ögon på den..:P
Haha Sorry hur jag såg ut men jag har faktiskt vart dålig så man orkar inte riktigt bry sig om hur man ser ut + så hade jag "låna" en av Johans tröjor så man ser lite luffar aktig ut.. Undrar varför kill kläder är mysigare att ha äns en egna? Johan brukar ge nån kommentar när jag lånara hans kläder typ me jaghaja den där tröjan känner jag igen, eller har du inga egna kläder..:P Då brukar jag säga att han kan få låna mina kläder men han vill inte de..XD

Btw jag har ändra så man kan kommentera anonymt igen men de är ju trevligt om man skriver vem de är ifrån.. Tänkte de att de kanske inte är så många som har såna inloggningar som krävdes för att kunna kommentera så då ändra jag de iaf nån ville skriva nån rad eller gnälla om nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3