onsdag 10 november 2010

Stor diss åt J´s mobil..

Någon gång vid 2 inatt kom elen tillbaka och då börja kyllskåpet tjuta för de har ett alarm som går igång om de är för varmt i kyllskåpet.. Va ner och stängde av de gick och la mig igen.. Vaknar sen av att Johan står och pratar/skriker i telefon me nån som antagligen inte riktigt hör va  han säger.. Va på toa och la mig igen och vänta på att J skulle komma och lägga sig, tror kl va runt 5 tiden.. Prata en stund me honom sen somna vi och vaknar en stund senare av att hans jäkla mobil ringer.. Ett helt onödigt samtal som kunde väntat till senare på dag.. Somna igen och efter en stund så ringer den igen och Johan vakna inte av den så den ringde och ringde tills jag fick väcka honom.. Sen fortsatte vår natt så me två samtal till me jämna mellan rum, helt onödiga.. Så sömnen har inte vart den bästa inatt.. Telefonen ringde för en timme sen tror jag och då va de att Johan skulle få åka ut och ploga igen och få bort allt slask.. Tycker verkligen inte om den eller snarare folket som ska ringa på dem jobbigaste tiderna.. Man får liksom aldrig va ifred.. De ska ringas på morgonen(då blir jag inte så glad om jag jobbat natt) och de ska ringas på kvällar och den jobbigaste tiden är nog när vi ska äta, nästan varje dag när man ska äta ja då är de nån som ringer oftast samma person, liksom ibland är de ända tid jag nästan får me Johan som man kan sitta ner och prata och de är när vi ska äta mat efter som annars så jobbar han eller håller på me pappers arbeten.. Så en stor diss till Johans mobil.. Även han kan tycka de ibland men är man Businessman så är man.. 
Ska ta mig upp ur sängen nu och försöka ta en dusch för just nu är de lite diss för vår dusch oxå för de är inge tryck så de ända som kommer ur den är en tjock stråler rakt ner i skallen så de tar en stund att duscha av sig allt.. Men förhoppningsvis blir dagen bättre för vi måste åka och handla så då kan vi hämta ut vårt packet från Jotex som kommit..:D Hehe kan inte använda så mycke av sakerna än för de mesta är julsaker men de är ju inte långt dit..:D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3