onsdag 3 november 2010

...

Igår kväll paja våran vatten pump så va hade inge vatten fören imorse när Johans pappa fixa de..
Gick inge vidare att sova imorse för Johan börja beskära träden utanför fönstret så jag får gå och lägga mig tidigare ikväll.. Skönt att man inte börjar jobba fören vid 4 inatt.. Blev lite ändringar imorn me jobbet, jag fick en dag kortare läro dag och istället får jag köra Östhammars rundan.. Men de gör mig inget för den rundan som jag ska lära mig är inte lång så de ska inte va så svårt att lära sig, kan den ju typ redan..

Idag va jag och Johan och fixa ett nytt internet som vi ska testa och se om  de funkar och om de är nå att ha.. Just nu står mamma för de internetet som vi har och de känns lite bättre om vi får vårt egna och betalar räkningarna + vi vill ha ett snabbare och ett som man kan surfa obegränsat..

Vart lite luddigt inlägg men nu kommer min syster och mamma så nu ska jag prata me dem.. Hej så länge..
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3