fredag 5 november 2010

Buxom Lips..

Vakna tjugo över tre idag..:S Behövde tydligen sova ut, jag märkte inte äns att Johan hade gått upp.. Vid halv 5 så körde jag syrran till mammas jobb och dumpa av henne där sen åkte jag och handla.. Hem och laga mat.. Johan stack och träna me grabbarna efter maten, få se när han kommer hem igen snart hoppas jag.. Jag har diska och nu ligger man på soffan och kolla på idol.. 

Igår när vi va hos pappa så fick syrran igentligen den här(bilden) av Ullis men syrran gav den sen till mig för hon tyckte de inte va nå för henne, att hon va lite liten för de än.. Den heter Buxom Lips och den ska göra läpparna större.. De sticker lite i läppen först men man vänjer sig, få se om de blir nån skilnad jag har ju redan ganska stora/fylliga läppar så de kanske inte syns så mycke..
Jag fick Choklad massage olja av Ullis, lukta jätte gott.. Tvinga Johan nån gång att ge mig massage..;) Ullis hade fått dem från jobbet som prov produkter eller va man ska säga så va hon så snäll och gav oss dem..^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3