tisdag 9 november 2010

Strömlöst..

Ja nu har man vart utan ström i mer än en timme.. Hade ström hela tiden jag låg i sängen och kolla på film men sen när man trodde allt va över så gick strömen igen.. Precis lagom till DH börja ja då gick strömen och har änu inte kommit tillbaka.. Tur man har datan att roa sig me fast batterierna tar ju slut efter ett tag.. Va iallafall duktig och hämta ved innan strömen gick så man hade en stor gårdslampa som lös upp de mesta av gården annars hade jag fan inte gått ut så mörkrädd som jag är.. Lite komiskt att man har ett nattjobb och är mörkrädd..:P
Johan va hem för en liten stund sen men han va typ bara hem och tog en macka och stack igen..:( Han va tvungen att komma tillbaka för att fixa snökedjor för traktorn bara slira så då passa han på att käka lite.. Dumma, dumma snö att ta min pojkvänn så här.. Kommer inte få se honom på hela kvällen/natten för jag lär somna innan han kommer hem igen..:( Men jag är stolt över honom att han gör de han gör..^^<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3