onsdag 24 november 2010

Snön yr utanför fönstret

Va och hämta Emmy igår i Östhammar.. Vi va in och handla lite saker och när vi kom hem gjorde vi(emmy) iordning pannkakor..:P Släppa fram mitt PS2 så spela Emmy lite och jag lekte lite me hennes IPhone.. Vi kolla på desperate housewives och sen spela hon mer och vi kolla lite på Scrubs men sen gick vi och sov eftersom vi skulle upp tidigt för jag skulle köra Emmy till jobbet.. Börja blåsa upp när vi åkte men när jag åkte hem vart de bara värre och nu yr snön för fullt, inte speciellt mysigt men skönt att va inomhus dock är de lite kallt men jag eldar så gott de går.. Emmy fråga om jag ville komma och kolla på när hon ska spela teater ikväll men jag vet inte, helst inte om de blåser och snöar så här men de hade vart kul att se..

Orkar inte ställa mig och plaska me vatten än så jag tänkte kolla på nån film och få upp värmen inne innan jag diska och göra andra saker som behövs göras..

Johan sms massa igår..:) Lite förvånnad faktiskt, han brukar inte sms så mycke men jag är glad att han gör de för då vet man att han tänker på mig..:) Han verkar ha de bra där nere så de är ju bra de..:)
I MISS YOU<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3