tisdag 9 november 2010

Blås väder..

Kan man tänka sig, jag är uppe innan kl 12..:P Har vart uppe att par timmar nu.. Johan tyckte jag skulle äta frukost me honom, inte kunde jag säga nej till han puppy eyes.. Vet inte riktigt va man ska hitta på nu.. De blåser storm ute och mr J tyckte jag skulle kratta löv men hallå allt kommer ju bara blåsa iväg + vädret lockar ju inte precis ut än om man säger så men kattern tycker om att va ute iaf Ferguson för han jagar löven som flyger runt..Så söt..^^ Själv HATAR jag verkligen när de är kallt..!!
Ne man ska kanske slå igång sex and the city filmerna (nopp jag har inte sett dem filmerna än) och strycka lite kläder (gjorde inte de igår..:$) När man ändå har järnet varmt så kanske man ska strycka upp gardinerna så dem inte hänger ner i golvet..:P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3