måndag 22 november 2010

Blir bättre och bättre

Kolla klart på hela säsongen av TBBT förut och ja nu är man lite piggare än va man vart förut fast man är fortfarande svag efter som jag bara fått i mig en krov me bröd och en halv muffins och dum som jag vart så har man inte drukigt ordentligt så man är helt tom i kroppen..  Sover på soffan inatt försäkerhet skull iaf man mår dåligt igen + att man inte är så nära Johan, vi har hållt av stånd från varandra under dagen(visst han kan ha smittats tittigar men onödigt att va nära varandra ändå) dock har han vart så snäll att han pussat än på pannan även de betyder mycke..<3 Och imorn åker han så kul att man inte får sova bröver honom sista natten..:( Hehe fast en annan sak som är roligare är faktiskt att Emmy kommer hit imorn..XD Jag bah eeh jag är sjuk så jag vill inte smittas, hehe hennes svar va bara jag jobbar på dagis/skol/fritid, man bah visst jag hon springer ju runt hela dagaran me dem små bacillerna så vill hon komma hit så varsågod bara man orkar mer så funkar de bra.. Jag kan ibland aldrig riktigt in se om jag är sjuk för jag kan va så sjuktenvis men sen kan jag va jätte dålig så man tro man ska dö..:P
Ska krypa ner under täcket och kolla på Kommissare Späck, känner att jag inte riktigt har ro till att sova än.."/ Bby har gått och sussat redan..  Btw han va och handla lite mat idag efter som jag inte kunde så passa han på att köpta en sån där router men han får inte saken att funka, bra grejer, han får la fixat när han kommer hem igen..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3