tisdag 2 november 2010

En tripp till Uppsala..

Då har man vart hemma nån timme då..

Igår va hjärtat så snäll och sa att vi kunde beställa hem saker från Jotex.se så lite julgardiner, julsaker, gardiner till sovrummet och ett helt nytt komplett bädset i dun(2täcken och 4kuddar=699kr *bra pris*) vart köpt.. Kommer nån gång i slutet av veckan eller början av nästa..:D Sån snäll boyfriend man har..^^
Ja idag vart de ju en tripp till lilla Uppsala för shopping..:P Va in på IKEA, Jysk, H&M och Gina och kom hem me nya gardinstänger (hade inga innan så de va behövligt), gardiner, dikor från Ikea, lite annat kul och klärder/smycken..:D Innan vi åkte hem så va vi in på coop och då hitta jag de jag väntat på länge, att Marabou ska göra en vit chokladkaka..:D Mumsit god va den..<3
Sen när vi kom till Östhammar så va vi in på coop där för att vi kom på att vi behövde frukostbröd och då hitta jag en kalernder för 40spänn, de är lagom pris tycker..;)
Johan föräldrar har vart här och kollar på sängen och kom me lite dukar och sånt som kan va bra att ha.. Väldigt snällt..:)
Och inatt blir de till att jobba så nu ska man kolla på Desperat Houswevis(stavning? orka tänka hur de stavas:P) sen blir de dusch och sova.. Börjar inte fören 4 inatt, ska lära mig en ny runda.. Jobbar/lär mig nya området ons-fre, ledig lör och jobba sön.. Ska blir kul..:D Och imorn kommer syrran igen och stannar till fre, vi ska till pappa på torsda..
Ne kolla på tv va de och kolla hur de går för Johan att få upp gardinstängerna..^^
 
Haha när jag packa upp kläderna jag köpt så kröp Ferguson in i påsen och la sig.. Han är lite slut i huvet den katten men söt..:P
Btw va mycke jul saker de börjar blir i butikerna men de är ju snart jul så.. Älskar att gå och kolla på julsaker..:D<3 Längtar till de närmar sig dec för då blir de Julshopping..;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3