måndag 1 november 2010

Helgen händelser..

Hade inte tid till att skriva igår + att internetet inte funka som de skulle..
Lörda kvällen börja segt men de sluta bra.. Mot slutet börja de blir lite mycke men jag hann komma hem och somna innan den värsta smällen kom..:P Innan man gick och la sig lyckades jag skära sönder tummen lite på en kapsyl när jag försökte va lite matcho me att försöka böja kapsylen.. Inte de smartatste att göra kanske.. Johan sa att jag lät som att jag skulle förblöda haha, de blöde faktiskt mycke men Johan fixa ett plåster åt mig så de va allt lugnt..XD 
Dagen efter börja inte så bra, va lite bakis.. Jag som aldrig brukar bli bakis de kanske är åldern..:P Mådde bättre senare på dagen.. Grabbarna höll på me traktorn.. När dem kom hem stack vi till Stop 76 och käka bakis mat..:P När vi kom hem kolla vi på top model reprisen haha eller aah jag kolla dem hade inge annat val..:P Sen kolla vi på filmen Piranha, blodig film, kommer inte vilja bada mer i sjöar..:P Efter filmen åkte Matte hem.. Jag kolla på Ensam mamma söker, fattar faktiskt inte varför folk tycker de är så bra..:S man kanske behöver kolla från början.. End of the day..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3