söndag 21 november 2010

Staden som aldrig sover

Har jag sagt att jag hatar snö..:P Hehe.. Tycker speciellt inte om slask för de går fan inte att köra utan att känna att bilen kör åt ett annat håll än dit man själv vill.. Aja nu är man hem kommen från jobbet, va så duktig att jag tömde kattlådan nu på morgnen.. Lite skumt att de är vinter men de är ljust på natten/morgonen.. Tidningsrunderna gick bra.. Möte chefen på station när jag lämna av saker och hon vart impad att jag redan va klar..;P
Nått jag inte fattar me östhammar, sover folk aldrig, man ser folk ute och gå vid dem konstigaste tiderna och de är liksom inte en människa man ser under hela kvällen utan dem kommer och går lite här och var i stan fast de kan ju bero på att de va en lörda natt/sönda morron.. Såg att många har börja julpynta redan, de är för tidigt tycker jag, pynta gör man ju typ dagen innan advent eller på själva advent..  
NE NU SKA JAG BORSTA GADDARNA OCH SEN KRYPA NER BRÖVE JOHAN I SÄNGEN FÖR NU ÄR JAG SKIIT TRÖTT..! Fattar inte att jag kan va så trött hela tiden..? För jag sov ju en bra stund igår på dagen.."/ Hmm äter la för dåligt, de gnäller Johan hela tiden på..:P Jag tycker jag äter hela tiden ja..:p
Ne jag får sluta babbla och hoppa i säng.. Go natt me er..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3