tisdag 30 november 2010

30november 2010

Orka inte blogga igår de hände inte så mycke heller men kan sammanfatta de lite snabbt.. Tvätta en massa maskiner me kläder, diska och små plocka me saker som vanligt.. På kvällen åkte jag och Johan och handla, åkte till Sandika efter de för Johan skulle ha hjälp me något och såklart vart vi kvar längre än va som va tänkte..:P Man kommer inte där ifrån utan att fika men dem är trevliga..

Idag har jag stryckt alla tvätt som jag tvätta igår.. Tog nästan hela dagen att gör de.. Sen som vanligt diska.. Känns som disken aldrig tar slut.. Vart så duktig att jag laga "ordentlig" middag, inge som bara går att laga ihop på nån minut..:) Laga "ordentlig" mat igår oxå, de börjar arta sig..:P
Köpte ett datum ljus igår men tände de redan idag efter som de va så långt ner till att första datumet skulle brunnit ut, vi sitter liksom inte så länge och äter mat och skulle man ha de tänt när man sitter vid tv så skulle man säkert glömma de..:P
Sitter nu och kollar på Den där Mary på tv4 film..

Idag har jag och Johan vart tillsammans i 16månader..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3