söndag 21 november 2010

Överlevnad

Lagom trött man va imorse, vakna av Johans alarm vid nio och ställde om de för han stängde aldrig av de sen hörde jag inte den klockan nå mer för jag sov så djupt så jag märkte inte äns när Johan gick upp.. Jag hade ställt min klocka på 12 för att jag inte skulle sova bort dagen men de alarmet hade jag inte hört så jag vakna vid 3.."/ Diska och plocka av bordet och bänken från allt skiit.. Sen vart de matlagning..
Satte mig framför tv och Johan åkte iväg.. Satt och kolla på Ensam mamma söker ligg men dissa de och kolla på discovery de va nå program om ett par me en 5månaders bebis som fastna i snön när dem va ute och körde och de tog 7 dagar utan mat(dem käka snö) innan dem lyckades få hjälp.. Tänk va man kan klara av igentligen om man bara ger sig fan på de..! Dem fick amputera lite för frost skader men dem lever ju så då är la lite fötter och tår ingen betydelse..
Nu kollar man på Beck me Johan, jag har inte sett den här förut fast jag tycker den är ganska seg.."/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3