tisdag 9 november 2010

Mys me mina små sweeties..

Nu har jag redan lessna på snön.. Till och från har de varit strömlöst.. Fick bli snabbmiddag så makaroner och köttbullar tyckte jag skulle gå fort nog medan man hade ström fast strömen försvann lite då och då lite snabbisar.. Johan har åkt till gården för att fixa me de sista på traktorn, han går bara och väntar på att han ska bli ut ringd att få ploga.. 
Haha klockrent va när Johan skulle åka så ville Ferguson gå ut och senast han va ut så blåste de bara lite snöyr i luften så han vart lite chockad när han glatt skutta ut på trappen och hamna mitt i en snö storm, han vände snabbt in igen..XD Första gången mina små pluttar får se snön..^^ Själv är jag fit for snöstormar..:P Krypit ner i sängen me tända ljus(ifall strömen går igen) och katterna ligger bröve varandra i sängen och myser och själv tänkte jag titta på en film.. Mysigt önska dock att min älskling kunde va här oxå..<3

Hoppas att man kan sätta sig och kolla på Desperate housewives sen i lugn och ro utan stömavbrott och en dusch vorre inte fel..^^  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3