måndag 20 december 2010

4 Dagar Kvar

Syrran åkte hem igår.. Precis när vi skulle börja kolla(hann se 20min) på Eclipse så kom mamma.. Så vi prata lite och sen åkte dem iväg och jag vart hemma själv för Johan va ute och ploga.. Satte mig då och kolla klart på Eclipse och sydde på min syning.. Sen hände de la inte så mycke mer kul den kvällen..
Hela helgen har vart slapp och även idag men imorn ska jag ta mig i kragen och julstäda ordentligt.. Ska börja lite nu iaf me att diska undan lite men ska jag ta mig en dusch och sätta mig me min syning igen och kolla på tv..
Snöar hela tiden så få se om Johan får åka ut igen och ploga för typ 3 gången idag.. Ska de aldrig sluta snöa..? Katterna verkar inte tycka de är så tråkigt iaf inte Ferguson för han springer runt och jagar snöflingor, Elli kanske inte tycker de är jätte kul iaf inte när Ferguson trycker ner henne i snön och typ mular henne..XD

Tänk de är 4 dagar kvar till Julafton!
Jag och Johan har löst hur vi ska göra på julafton.. Vi ska åka till min mamma..! Jag vist ju redan att jag skulle dit men jag ville ju fira julen me Johan oxå så han gick me på att följa me..:D Vi ska till hans familj senare på dagen typ.."/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3