tisdag 21 december 2010

Traktorsömn

Hehe planerna för igår kväll vart inte som jag sa, jag sa ju att jag skulle gå och läsa min bok och sova men så vart de inte utan de vart att jag och Johan låg och prata om allt från himmel och jord b la våra familjer, gamla minnen om saker från skolan..:p
De vart lite sent men nästan när vi somnat så ringer Patrik om att Johan ska ut och ploga.. jag fråga lite snällt om jag fick följa me för jag va pigg då och de fick jag..:) Så inatt har jag skuttat runt i en traktor i 3 timmar.. Hehe lyckades somna två gånger..:P Johan fatta inte hur jag kunde sova för en traktor kanske inte är de bekvämaste men jag hade satt mig ner sjunken och jackan uppdragen så jag hade de mysigt och somna för man blir som vaggad till sömns av allt gunggande..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3