tisdag 21 december 2010

Nya jobb tider igen

Är lite smått trött och grinig känner jag, inte bra, ska gå och lägga mig en stund.. Mina jobb tider/datum har ändrats igen, chefen ringde och undra om jag kunde börja köra inatt för personen som vi misstänkte skulle bli "sjuk" blev de.. Så de här blir ju trevligt att jobba fram till julaftons morgon och sen ledig i två dagar(25-26dec) och sen jobba till nyårs morgon(31dec) och va ledig en dag(1jan) och sen jobba fram till 5jan och sen ledig 6 och sen jobba till 9jan men inte ska man gnälla när man får jobb fast ja hade ju planerat dem här dagarna fram till jul lite annurlunda men men sån smäll får man ta..

Jag och Johan va och handla och då passa vi på att åka till Sandika och lämna av en julklapp så vi har vart fast där i typ 4-5 timmar.. När vi åkte hem så bad jag Johan att köra sakta förbi Posten för att jag hade sett att när vi åkte förbi där innan att de inte såg ut som att motorsladden satt i postbilen och de gjorde den inte så vi åkte in på parkeringen så jag tänkte att jag skulle sätta i den men då hade dem ställt bilen så att sladden inte räckte.. Kul! Sms chefen och sa att de kunde bli svårt att få igång postbilen efter som inte sladden satt i så då sa hon att jag fick ta en annan av våra egna UNT bilar.. Skönt!

Ne sova lite kommer bli lite sliten känner jag för imorn ska jag och Johan, syrran åka till Uppsala så jag kommer kanske få sova 2timmar när jag kommer hem från jobbet för vi ska komma iväg så tidigt som möjligt så vi är hemma på eftermiddan iaf Johan behöver ploga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3