söndag 26 december 2010

The Messengers

Har inte hänt mycke idag.. Har haft lite svag mensverk hela dagen så de har inte vart så kul men har iaf diskat och tvättat en del.. Dem nya pillerna jag fick funkar för jag är inte lika grinig och jag har mycke lindrigare verkar så de är skönt + jag tror jag gått ner i vikt för jag ser inte lika uppsvällde efter som andra p-piller gör så att kroppen tar upp vatten men de gör inte dem här.. Tummen upp..:P
Förutom diskning och tvättning så har jag suttit och sytt..
Satt och kolla på en film me Johan nu på kvällen och den va precis som alla andra "spök" filmer.. Inge vidare bra film, tror ändå inte på spöken (även att jag vart me om saker så tor jag inte på dem), de är bara nått nån har hittat på att skräma andra..
Jag tycker iaf Kristin va duktig på att spela i filmen..
Nu blir de till att sova för inatt ska man jobba igen..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3