onsdag 29 december 2010

Pulka race och Sällskapsspel

Shiit va trött man är efter dagen men har haft SKIIT KUL!!
Vart som sagt inte så mycke sömn men palla me dagen ändå.. Åkte till Emmy så jag kom dit vid kvart över 12 och byte om och sen drog vi till backen.. Joel och Niklas va redan där sen kom Tobbe och sist kom Anto, Emma B och Linnea.. Haha fy va jobbigt de va att gå upp för backen, förr när man va mindre sprang man upp hur lätt som helst men åldern har la slagit till..:P Vi åkte en massa, vi hade fika me oss så vi fika lite och åkte lite till sen drog vi hem till Emmy och spela massa sällskaps spel..:D Bilder från dagen kommer senare för Emmy fota..:) Stanna kvar lite längre hos Emmy efter alla åkt för att hålla henne lite sällskap till hennes föräldrar kom hem..
När jag kom hem så hade mina böcker kommit så ska gå och lägga mig och läsa lite innan man ska sova sen blir de jobb igen.. Fick min Julklapp inatt, de va en UNT allmenacka och packet me fint köttsätt, kniv och gaffel eller va man ska kalla de som man håller fast köttet när man skär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3