fredag 17 december 2010

My sister is back!

Hämta syrran hemma hos mamma medan hon jobba.. Leo vart jätte glad när jag kom, Saknar honom jätte mycke..!:( Träffa även min stor hårboll Skrutt som ja oxå saknar massor! Usch så han börjar se ut i pälsen, full i tover och inte får man reda ut dem för då blir han skiit arg men jag satt ändå och försökte få bort en del.. Jag är nog den ända i familjen som inte är rädd för honom eftersom dem andra är rädda att han ska rivas vilket jag inte är så rädd för, de gör ju bara ont en liten stund..:p Efter syrran packat klart så åkte vi till mat affären och handla mat inför helgen för hon ska nämligen va här hela helgen..:) Va in på pris stop och köpte lite ramar för Johan behövde en till bilden som vi/jag satt och fixa.. jag köpte även en lite julklapp till Johan.. Han har sagt att jag inte behöver köpa nått eftersom jag inte har så mycke pengar kvar men de känns som att nått borde han få iaf även om de inte slår föra årets klapp men men så kan de va..:P

Nu är de Robinson så ska börja plocka fram lite smått och gott som man kan mumsa på till tv:n..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3