onsdag 22 december 2010

P*tt väder

Fy satan va kallt de är ute..! Inatt va de skiit kallt att jobba(minus 21 grader) och de är la änu värre inatt så de är bara att klä på sig mer..

Vart i Uppsala hela dagen.. Vi kom iväg senare än va vi tänke för jag och Johan försov oss för vi va jäkligt trötta eftersom vi inte sovi så mycke under dem här två dagarna..
Syrran va me oss till Uppsala för hon skulle köpa lite julklappar.. Vi köpte oxå en del sista minuten julklappar dock är jag inte klar me Johans klapp men man får ju lön imorn så ska åka in till Östhammar och fixa de sista..
Hehe testa olika massage stol i en butik för man va så seg i kroppen och fy de va inge vidare, gjorde ju skiit ont inte värd ca 13000:- den som kosta typ 3000:- va mycke skönar men man mådde illa efteråt..:P
Hade tänkt köpa nå kul att ha på sig på julafton men hitta inte ett skiit.. Hitta man nå så fanns de inte i min storlek + jag va inte så shopping sugen så man får la leta i garderoben efter nå gammalt.. Har iaf köpt hårfärg som jag ska slänga i imorn så man får lite nytt, får se om de blir nån skillnad..
Man fick ju en trevlig överraskning när man kom hem... INGE VATTEN!
Kul jul, ingen ved spis(paja förut när sotaren va här i början av dec) så de är lite små kallt har iaf elelement som värmer lite och sen har vi vatten som krånglar hela tiden så de är ju trevligt..
Nu är man helt slut va så jäkla mycke folk, trodde de inte skulle va så mycke eftersom lönen kommer imorn men så va de inte..
Men nu blir de att ta de lugnt hemma framför bonde söker fru och sen sova och sen jobb..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3