torsdag 2 december 2010

Julshopping

Hem kommen från en lång och dyr shoppingdag och plockat upp alla på sina platser här hemma.. Vart att vi shoppa massa julsaker, de är ju så när man flyttar hem ifrån att man har ju nästan noll saker men man vill ju ha julstämning så då ska de handlas in massa nytt så då flyger pengarna iväg.. Men jag är nöjd över dagen..:) Tog lite kort på några av sakerna vi köpte.. Köpte en del julgranspynt och sånt som har till granen att göra.. Julklappspapper och sånt vart inköpt.. Köpte julklapp till syrran och mamma ska dock gå in i en butik här i Östhammar och kolla om dem har nå kul som man kan ge henne för vart inte riktigt nöjd me bara de jag köpte.. Kan säga att jag fick ett halsband me hjärtan av Johan för de va han som betala de, tycker de va fint så kunde inte låta bli de för då skulle jag säkert ångra mig..
Haha den tråkigaste affären vi va in på va agro helt klart..XD Johan känner folk som jobbar där så då ska de pratas i evigheter och inge kul finns de att tittat på för de är ju bara traktor saker..
Va in på gränby och då passa Johan på att köpa en julklapp till mig:) så då gick jag och kolla på kläder, hitta en massa kläder som man skulle vilja ha men som Johan sa man hittar massa bara för att man inte har råd, ganska så sant faktiskt.. Nu har man typ noll kroner på kontot och jag har fortfarande inte köpt nå till Johan och jag vet inte riktigt va man ska köpa i år.. Ska försöka slå föra årets klapp utan att de kostar allt för mycke, hmm få se hur de går..:P
Nu ska man krypa upp i soffan och kolla vidare på Robinson och läsa min skvallertidning som damp ner i postlådan idag..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3