fredag 31 december 2010

Sista dagen för året

Jaha då har man jobbat sista dagen för iår..:P Fick mig en liten nyårs present av en prenumerant, satt ett kuvert på dörren till den jag skulle lägg i tidningen åt och där stod de till tidningsbudet och i de kuvertet låg de 100:-.. :D Bra slut, riktigt snällt av dem..:)
Nu ska jag få i mig lite frukost och sen städa och stryka efter som jag inte gjorde de igår.. Sen ikväll blir de att supa..:P Skönt att va tidningsbud för då är man ledig röda dagar så då kan man supa på såna här speciella dagar som Nyår, sista april, middsommar och Jul.. kanon ju..;)

Haha la fram en kött bit igår så den skulle tina till idag sen nu imorse när jag kommit hem från jobbet och gått och lagt mig så hör jag en hög duns och jag går ner och kollar va katterna höll på me för jag gissa på att de va dem som höll på me nått och jag hade rätt, Elli satt på diskbänken där köttbiten hade legat, hon hade troligen puttat ner den på golvet ner till Ferguson som satt på golvet och försökte slita va plastpåsen som va runt den.. Tema work eller va då..XD Tur dem inte gjort de där tidigar medan man va och jobba och tur man gick upp och kolla va dem höll på me annars hade man la inte haft nå kött att käka ikväll..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3