söndag 19 december 2010

Små segt

Usch vilken seg dag..! Jag, Johan och syrran skulle igentligen ha åkt till Uppsala idag men eftersom vädret är som de är så kan vi inte åka någon stans för Johan kan bli ut ringd för att ploga.. Han har vart ut en gång idag och nu väntar han på att få åka ut en gång till, Mats är här oxå för han ska följa me Johan som lite sällskap..
Glad man inte jobbar idag pågrund av vädret för kommunen är så snåla så dem kommer la inte ploga fören imorn(inatt) och dem börjar inte ploga fören typ 2-3 och om jag skulle ha jobbat så skulle jag börjat tidigare och postbilen pallar ju inte me att tugga sig fram i tjock snö så jag är glad att få va hemma och låta nån annan få de problemet..:P

Sitter och kollar på Ensam Hemma 3 me syrran.. Vet inte riktigt va man ska hitta på.."/ Mamma kommer och hämtar henne senare ikväll antar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3