måndag 27 december 2010

Lite hem klickat

Har inte gjort mycke idag heller.. Jag och Johan blev hem bjudna till hans familj på middag och kolla lite på tv och fika..  Johan och hans pappa satt och kolla på traktor film, jag satt typ och sov..:p

Vi kom hem nyss och de första jag gjorde va att sätta mig och klicka hem lite böcker och ett spel från cdon.com.. Böckerna har jag spannat in ett tag för den ena boken är fortsättningen på en serie jag läser, har dragit ut på läsningen på den boken som jag har bara för jag tycker inte om att läsa ut en bok och sen inte ha fortsättningen.. Sen vart de två andra böcker och de va Vampire diares böckerna, oftast så brukar de ju va så att böckerna är bättre än filmer + jag har missa en massa avsnitt så jag har inte riktigt hängt me så då tar jag ikapp de genom att läsa.. När jag berätta för Johan att jag tänkte besälla så ville han oxå ha en sak, ett spel till datan, ett traktor spel så klart, en nyare variation av de spelet jag gav han föra året i julklapp..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3