fredag 24 december 2010

Smyg öppnat lite innan

GU VA DE SNÖAR! Vit jul får vi iallafall men om de fortsätter så här så känns de som att mina julaftons planer kommer gå i krach.. :( KOm nyss hem från jobbet och de har snöa hela tiden inatt.. Såg några plog bilar men dem försvann lika fort som dem kom.. De tog bara bort lite snö här och där, dem börja typ mitt på en väg och sen ploga en bit och sen åkte till nå annat ställe.. Johan är ute och plogar nu, kul de snöra typ igen lika fort som man tog bort de..
Aah just jah som om vi inte redan haft massa otur den här månaden så kom de ju så klart mer nu inatt när jag skulle åka och jobba så paja bilen, Johan hade änvänt den nån kvart innan och då hade den funka men när jag skulle åka till jobbet så va de troligen nån broms som låst sig för jag kunde inte köra fortare än 30 och bilen åkte lite som den själv ville.. Hade hunnit åkt en bit så de va bara att ringa Johan och åka hem igen men vi löste de me att jag fick låna Johans farfars bil..

Men nått posetivt iaf är att de är julafton och jag har fått bästa julklappen av den bästa pojkvännen..!<3
Är as glad för klappen!
Hahah ja jag och Johan har faktiskt öppnat våra klappar, vi gjorde de innan jag åkte till jobbet för imorn har vi inte tid att byta klappar innan vi åker iväg för vi har en del att göra iaf jag..:P Jag fick min klapp bara för att Johan tyckte jag skulle kunna ha den under dagen istället för att få den senare på kvällen då allt redan hänt.. Johan fick kontors saker av mig, kanske inte de roligaste att få men de är nått han behöver är lite trött på att ha en massa av hans jobb papper i köket ut sprit på bänken.. Han fick ju fina paket föra året så de får duga, jag få la komma på nå super bra tills han fyller år..:p
Aah visst jag ni är säkert nyfikna på va jag fick..:p
 Jag fick en KAMERA!! :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3