torsdag 23 december 2010

Stressad

Va inte så kallt ute inatt som jag trodde de skulle bli men de va bra att jag tog en tjockare jacka.. Fick inte igång postbilen, sten död så jag fick ta en av våra egna igen.. Ganksa skönt för då vet man att man kommer kunna få igång bilen igen om man stänger av den men den är större och klumpigare inne i stan.. När jag kom till jobbet så va de helt tomt, tidningsbilen hade vart där för tidningsbuntarna va upplagda på vagnarna men såg ingen men sen såg jag chefen inne på kontoret tydligen hade lastbilen vart väldigt tidig så några hade hunnit sticka iväg, hoppas att den är tidig inatt oxå så man kommer hem tidigar så man inte sover bort Julafton..:P De har snöa hela natt, de är nå fluffig snö som kommit så de är inte så jobbigt att de kommit för de är inte så jobbigt att pulsa i..:P

Känner mig lite små stressad! Men de är lite bättre än va de va inatt, jag kunde inte sova för jag vart orolig eftersom vi inte hade någe vatten för de hade ju fryst och jag har massa att göra som har me vatten att göra men imorse när jag vakna så hade vi vatten igen, Yey!! Så lite av stressen försvann men jag är stressad över för jag vet inte va jag ska ha på mig imorn..:S Funderar på om Klädfabriken är öppen för då kan jag kanske hitta nått där inne.."/
Aja nå ska jag sätta igång me de som behövs göras.. Johan vart ut ringd imorse att ploga så han har inte kommit hem än men han skulle la va hemma vid 1-2 igen så då ska han hjälpa mig här hemma..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3