fredag 17 december 2010

Tomt hus

Kom nyss hem från jobbet och mötts av ett tomt hus(om man räknar bort katterna) och en tom säng.. Johan har fått åkt ut och ploga snö..
Undrar när han kommer hem..?
Är inte så jätte trött kanske lite men jag känner ingen ro till att sova efter som jag blivit van att jag brukar jobba vid den här tiden och va hemma senar så de är la därför.. Idag va de ju rena semestern att jobba efter som jag bara körde östhammar och de är man klar på 3 timmar så de går undan..:P Man kanske ska läga sig och kolla på en film eller kanske kolla igenom alla julkalender avsnitten efter som jag missat en del aja få se hur de blir jag kanske somnar innan jag hinner bestämma mig..:p

Hehe tänkt nu går många upp och ska iväg och jobba medan jag får gå och sova, de är de bästa me mitt jobb är TIDERNA som man jobbar mellan, passar mig perfekt efter som jag hatar att gå upp på morgonen så då känns de skönt att veta att folk tvingar sig upp tidigt för att åka och jobba medans jag får krypa ner i sängen och sova bort halva dagen..:P
 Go natt me er eller aah go morgon för en del..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3