söndag 12 december 2010

Mer jobb

Gick fin fint inatt på jobbet.. Vart klar i bra tid trots att tidnings bilen va sen me tidningarna men va klar vid nio ändå.. Skulle vart lediga inatt och imorn men efter som de är en person sjuk så får man hoppa in och då ska jag bara köra Östhammar men på onsdag och torsdag för då blir de att dela östhammars distrik me chefen och sen köra gimos distrikt om inte personen blivit frisk annars blir de bara att köra Östhammar..
Pengarna rullar in..;)

Hehe sov lite länge imorse, Johan väkte mig vid halv fem tror jag de va..XD Men jag gick ju inte och la mig fören vid halv elva imorse för jag kände mig ganska pigg när jag kom hem så jag kolla lite på tv innan jag gick och la mig och går man och läger sig vid den tiden så är de ju inte så konstigt att man sover längre..
Så idag har de inte blivit mycke gjort förutom att diska och fixat middag vilket inte blev så avancerad..:P Nu blir de tv tittande och data spel..:p Johan stack i väg och tanka bilden och stack till sandika så honom ser man la inte fören senare ikväll eftersom man blir fast där ett tag me prat och fika..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3