tisdag 14 december 2010

Nyårs planer

Baka toscakaka idag och den vart helt oki faktiskt fast de va första gången jag gjort en..:P Annars har dagen vart en seg och tråkig dag.. Har hjälpt Johan(jag gjorde allt jobb) me att klistra och fixa ihop ett kollage på datan som han sen ska rama in och ge bort.. Mats va över för han och Johan fixa me nå och sen va han här och tog en fika.. Käka min första lussebulle för iår, vi köpte några igår och så klart behövde man typ disikera hela bullen bara för att de va inbakade russin.. Blää..!

Har haft lite funderingar över nyår.. Jag är klyven för ända sen Sara K skicka ut sitt meddelande om sin fest så har jag vela gå på den men eftersom Johan är en sån där person som ska vänta in i sista stund om allt så kommer vi troligen inte gå på den för man behöver skriva upp sig på en gästlista och eftersom Johan aldrig bestämmer sig så kommer de bli försent att anmäla sig.. Men vi har ett annat allternativ och de är att fira i Moxboda i år igen och de tror jag kan bli riktigt trevligt de me, va ju trevligt föra året men då hade jag ju Lina me mig och iår är de la ingen som jag riktigt känner tror jag förutom Tove&Christer.. Men jag tror Johan är mer sugen att åka till Mox.. Får se hur vädret är för snöar de så blir de att fira in de nya året hemma för då ska Johan jobba, själv är man ledig för de är röd dag efter..;)

Nu är de sängen som gäller för inatt blir de en lång natt för tror inte personen är frisk än på jobbet så då blir de att köra 1 ½ disktrik.. De kanske inte låter så jobbigt men de är lite små jobbigt att sitta och köra bil i 6-7timmar, tur man får springa i massa trappor och de är de roliga me jobbet, hehe de ända sett jag får lite motion på..XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3