torsdag 30 december 2010

Bingolotto #2

Sov till ett idag och gu så skönt de va..:p Kolla på tv tillsammans me Johan.. Vi stack till mammas jobb och hämta lite saker och åkte till Coop och handla massa mat inför helgen och nästa vecka.. Köpte även Bingolotter, Johan vann ju en ny så då köpte vi en till mig oxå så hoppas man vinner dem där miljonerna nu..:P Dock krockar bingo me victoria secrets show.."/ Får la cappa mellan dem..:p
När vi kom hem så kasta sig Johan på datan eftersom hans data spel kom idag så han har suttit där och jag har diskat och små plockat me mitt.. Ska ställa mig och stryka lite oxå men de får jag la göra sen efter bingolotto..
Imorn är de nyår och då kommer Matte hit och följer me till Mox och firar in de nya året me oss..:)

Hehe just de Johan sa förut till folk på fyllan att han och jag skulle förlova oss på nyår bara för att folk frågat så mycke om vi skulle de men de kommer vi verkligen inte göra..:P Kommer inte förlova mig fören man vart tillsammans minst 3år.. Känns lite tidigt att göra de efter 1½år de är som när folk säger Jag älskar dig efter 1-2månader eller till och me efter 1 vecka.. Inte så serriöst tycker jag man ibland känns de som att de kan finnas ett undantag för ibland så känner man på sig att ett par är riktigt serriösa.. Känner bara ett par kankse 2 av alla som jag känner som verkligen känns serriösa och dem är förlovade.. Spännade att se hur de går mellan dem men de känns som dem kommer hålla ihop lääänge..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3