lördag 11 december 2010

Utomhusgran

Lite små kaso på jobbet efter som en person är sjuk och en person ska va ledig så då blir de att jag och chefen får dela på Östhammars distrik och sen får jag köra Gimos distrikt efter de.. Blir en lång natt inatt..:P

Sov till halv två idag och när jag vakna så hade Johan vart och hämtat en gran som vi ska ha på tomten.. Jag går ut och hjälper honom me att klä den me ljus.. Katterna va ganska nyfikna på va vi höll på me. speciellet Ferguson han är så nyfiken av sig..:P
Nu ska jag fixa mat för bby är jätte hungrig..XD Sen blir de en sväng in till Ö-hammar och handla smått och gott till tv ikväll, får hoppas att Johan har en lugn kväll så man kan omgås och mysa ner sig i soffan me film och tända ljus..:D<3
Vår ute gran.. Inte den bästa bilden men den är jätte fin..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3