onsdag 15 december 2010

En stund för mig själv

Usch sicken natt, sov dåligt innan jag åkte och jobba, så va jag skiit trött och va som i koma, inte bra..:S Massa olika tidningar som skulle ut så man vart helt snurri i skallen och de vart tidningar över och de ska de inte va.."/ Antingen så har jag missa nån låda eller så har man räkna fel och fått me sig för många.. Aja får lösa de när jag kommer till jobbet inatt..

Har tagit en varm och skön dusch.. Haft ansiksmask och hårinpackning.. Smörjt in mig me body butter så nu luktar man jordgubb och känner sig fräsch..:) Skönt att ta han om sig lite nån gång då och då.. Önskar dock att vi kunde ha badkar, gu så skönt de skulle va..!:P Ska måla på nån fin färg på naglarna sen så man känner sig extra fin..:P

Sån här skulle man ha och hoppa i efter man vaknar på morgonen eller man tagit sig en dusch och bara vill slappa framför tv.. Har vela ha en sån ett bra tag nu för dem ser så mysiga ut men dem kostar ju en del och jag som är lång så finns de inte så snygga kvar.."/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3