fredag 10 december 2010

Freddi Fish

Har tillbringat morgonen me film och data spel..XD Haha ni får kalla mig barnslig men de skiiter jag i för Freddi Fish-spelen är roliga även om man är gammal..:P Ladda ner 6st av dem spelen härom dagen och har spelat ut 3 av dem.. Kommer ihåg när man va lite och dem som minns så fanns de en lekhörna en gång i tiden på gränby och där hade dom Freddi spel på en data men oftast va den upptagen men nån gång lyckades man spela och man tyckte de va jätte kul så jag kom och tänka på de härom dagen så sökte jag efter dem helt enkelt..:)

Har kolla på Dumma Mej och den filmen va faktiskt bra.. Trodde inte de men den hade lite skämt och roliga saker som gjorde att man ville kolla vidare.. Diggar dem små gula filurerna..XD Nu kollar jag på Polarexpressen.. Den är snart slut och jag tycker den är konstig och kommer troligen inte se den igen i mitt iiv..:P

Efter som filmen snart är slut så ska jag göra lite nytta här hemma man kan ju inte ligga och dega på soffan hela dagen..:)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3