torsdag 16 december 2010

VARNING! Tråkig inlägg om massa svamel

Inatt va man inte lika trött som igår så de gick kanon att köra och de va la för att jag fick sova ca 2 timmar innan jag jobba..
Johan är för söt.. Igår natt när jag va skiit trött så sa jag de till Johan att de skulle bli en hård och jobbig natt och då sa han de att de va bara att ringa om jag kände mig väldigt trött och behövde sällskap/nån att prata me, inte alla som säger så för dem flesta tänker bara på att dem vill sova..:p Sen inatt så höll Elli mig sällskap i sängen för jag hann somna innan Johan kom hem så då släpte jag in henne så jag fick lite sällskap.. Hon va nog nöjd att få sova i sängen för annars så är de katt föbud i sovrummen tack vare Fergusons konstiga ider.. När Johan kom hem så hade han sutti vid tv och datan till typ halv 1 bara för att jag skulle få sova ut ordentligt utan att han skulle störa.. Han kom till sängen några minuter innan alarmet starta och då fick jag massage och massa pussar, man kan ju inte vakna på ett bättre sätt..<3

Inatt/imorse börja de snöa och de va riktigt vacker för de va inte jätte mycke som föll men de såg ut som glitter som föll över än när man gick mellan hyreshusen.. Än av de få gånger jag tyckter de är vacker me snö och mysigt att va ute i de..:)

Btw Alla på jobbet har fått nya skor dock är de sommar skor.. De posetiva är att dem är jäkligt lätta.. Skönt att ha lätta skor när man rusar upp och ner i trappor.. Dem ska va såna där sko som ska va bra för höfter och sånt efter som dem är designade att följa hur man går(mer böjda i fram)..
Är dem inte sportiga..!? Post märket är ju pricken på I:et..XD

Reedbok
Hehe hur många av er läste de här fast de stog att de skulle va tråkigt..?XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3