måndag 6 december 2010

Svenska hollywoodfruar

Lite tomt me bloggande men jag har inte haft nå att skriva om.. Johan stack nyss iväg så jag och Elli sitter och kollar på hollywoodfruar.. Man skulle haft de som dem fuarna fast så har man de ju nästan..hehe;)

Jobbade sista jobbnatten inatt/imorse och de gick kanon, nu är de nästa söndag som gäller så skönt me en veckas ledigt.. Fick en lapp me massa datum av chefen härom dagen som jag ska jobba.. Skönt me bestämda datum så man vet och kan planera lite mer.. Datumena sträcker sig ända till början av Januari så de är nice att veta att man får in lite pengar fram över för de va en hel del datum nu i December..:)
Har inte hänt så mycke som sagt förutom lite tråkiga saker som hänt dem här två dagarna, ska inte gå in så mycke på dem sakerna för de har inte folk me att göra..

Har en massa filmer på datan jag inte sett än + eclipse så jag funderar på att ta fram min syning och försöka få den klart och kolla på lite film tills Johan kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3